Followers

Thursday, October 25, 2012

Muka Susah Hati Tidur....hehe

Posted by Zie Madini |



 

Hehe...ko tgk tu uols. Dlm gambar, tak nampak sgt kerut muka anak mama ni. But in live, nampak koooo di tidur dgn dahi berkerut. Apa entah yg dia mimpikan tu ek. Kejap-kejap ngigau nangis plak dia. Agaknya dia mimpikan mama dia marahkan dia kot...hehe.

...mama dia ni ada garang sikit :P







Mikail Copyright©

4 comments:

Misz Mieza said...

Mimpi apa tu baby Mikail ? Alolo, berkerut2 dahi.. COmelnya la hai anak Zie ni.. Putih gebu.. Geram tengok.. =)

Herma Julianny said...

putihnya mikail ni....>_<
dia silau agaknya..
hehe..

Riena Haiqal said...

heheh comelnya Mikail.. dalam ni macam muka Zie pulak dia... (^_^)
kata orang tua, dia tengah main dengan abg dia.. (tebuni yang ditanamtu).. Haiqal dulu kadang2 nangis, lepas tu ketawa.. bidan yang urut saya cakap dia tengah main dengan abg dia..mentua dan mak saya pun cakap macam tu

My Life's Journey said...

comelnya baby tok ..cium lakkkkkkkkkkkkkkkkkkkk ..umahhhh ... cutenya mikail ..gebunya .. c lamak gik makin besar mikail

 

About Me

My Photo
Zie Madini
Salam uols. saya Zie Madini. Gadis berasal dari Kuching, Sarawak. I am a mixblooded girl. Half Malay, half iban ^_- Lahir pada tahun 12/8/1984... thats make me 31 years old skrg. Ouchhh! tua sudah...HAHA. Oh ya, dah pun married on 11/11/11. Mama kepada Muhamad Mikail, lahir pd 30.8.12
View my complete profile

Designed by Miss Rinda | Inspirated by Cebong Ipiet | Image by DragonArtz | Author by YOUR NAME :)