Followers

Monday, October 15, 2012

Tidur Dengan Lenanya :)

Posted by Zie Madini |




Kau tgk mata dia tu uols...hehe, cam undertaker nyer mata jer :P Dia still lg ngantuk nak tido tu sebenarnya. Tapi papa dia nyibuk gak nk gendong...ceh. Sudahnya mengiyau dia nangis pastu. Mamaaaaa dia gak yg memujuknya...

...papa dia, terus sengih-sengih. Ngacau anak tido nah papa dia tu taw.





Hehehe....mikail tido, peluang kooo zie online dan berblogging...hikss :D






Mikail Copyright©

4 comments:

fiza said...

Papa naughty tau. Kaco saya nak tido ☺☺

Riena Haiqal said...

hahahah papa dia tak leh tgk anak dia tidur.. sama macam papa Haiqal.. ada je keja dia nak ngacau.. kita juga yang kena tidur kan.. heheheheeh..

Misz Mieza said...

"Mikail nak titun la papa! Jangan ar kaco!".. Ha, kan dah ngamuk baby.. Hikhik! ^^,

Herma Julianny said...

comel gilak!!!>_<
bapanya, gk excited nak gendong mikail??
ish ish ish....=p

 

About Me

My Photo
Zie Madini
Salam uols. saya Zie Madini. Gadis berasal dari Kuching, Sarawak. I am a mixblooded girl. Half Malay, half iban ^_- Lahir pada tahun 12/8/1984... thats make me 31 years old skrg. Ouchhh! tua sudah...HAHA. Oh ya, dah pun married on 11/11/11. Mama kepada Muhamad Mikail, lahir pd 30.8.12
View my complete profile

Designed by Miss Rinda | Inspirated by Cebong Ipiet | Image by DragonArtz | Author by YOUR NAME :)