Followers

Monday, February 2, 2015

Sudah Mula Menconteng Dinding Sudah Kawan Oiiiiiiiii

Posted by Zie Madini |



Sebagai ibu bapa... kes ginie ginie ler yg kau akan hadap. Takde nya akan terlepas dari hadap kes --> Anak Conteng Dinding Rumah! Huhu. Nasib masa tu kasi pensel je. Kalau pen? Cat baru ler jawapnya kan. Huhu. Malam tu... Zie mcm biasa, kasi mikail main tulis² lukis² kat buku dia.

....selalunya ok je dia takde nak merayap buat kat dinding. Elok je dia nyanyi² sambil lukis/tulis kat buku dia. Masa tu zie tgh buat kerja. Hairan gak dgr kenapa tetiba senyap nanyian dia... bila toleh tepi, Ooooo rupanya itu kerja dia.






Tengok tu...belum lagi kena rotan **ayat sarcastic** dah melalak bagai org yg terkena lebih dia rotan. Hehe. Takut kena bebel ler tu...sbb tu terus nangis sampai berhingus² drama korea dia nangis tuh...grrrr






Baruuuuu je zie nak bebelkan. Tetiba mikail terus kata sambil nangis² dan sambil dia hulur tgn dia utk cium tangan zie sebagai tanya minta maaf.

"Maaaa.... ampunnnn makkkk. Ampunnnnn..."


Haaa... hati ibu mana yg tak jadi ala² awwwwww kesiannyaaa. comellll.... gitu kan. Sure terpujuk dan sejuk serta merta hati bila dgr dia mintak ampun kan. Hehe. Mikail memang gitu, if dia buat salah weols ajar dia utk minta maaf. Dan bila terima apa² je dia org... ajar dia sebut terima kasih or thank you :D

...didikkan membuahkan hasil. Awwww... hehe. Terima kasih Allah kerana memberikan hambaMu ini merasa bagaimana rasanya menjadi ibu bapa :) Kurniaan yg tak ternilai dan terindah dariMu Ya Rabbi ^_-



Bila mama dah pujuk dia dari berhenti nangis... terus kooo mengarah mintak susu. Cehhh! Hahaha. Layankan aje lah :D Tanggungjawap dan amanah zie sbg ibu :D







0 comments:

 

About Me

My Photo
Zie Madini
Salam uols. saya Zie Madini. Gadis berasal dari Kuching, Sarawak. I am a mixblooded girl. Half Malay, half iban ^_- Lahir pada tahun 12/8/1984... thats make me 31 years old skrg. Ouchhh! tua sudah...HAHA. Oh ya, dah pun married on 11/11/11. Mama kepada Muhamad Mikail, lahir pd 30.8.12
View my complete profile

Designed by Miss Rinda | Inspirated by Cebong Ipiet | Image by DragonArtz | Author by YOUR NAME :)