Followers

Monday, January 12, 2015

Adat Beranak

Posted by Zie Madini |


Uwaaaaa!!!! Migraine tengok keadaan rumah kooo uols. Dah kemas, selerak balik. Kemas, diselerakkan lagi oleh si kecik zie ni taw. Tak sampai pun sejam...dah mcm tokang pecah balik keadaan rumah.


Tu yg kekadang zie suka nah jadi tarzan. Suara sampai ke langit bebel Mikail. Hehe. Tp itulah, kau bebel sampai terkehel rahang pun... budak maaa. Huhu. So para suami, if bini kau suri rumahtangga dan bila kau balik kerja tgk bini kau macam letih je...

...jangan sekali kali mempersoalkan keletihan dia. Kerja housewife tak pernah habis taw.






0 comments:

 

About Me

My Photo
Zie Madini
Salam uols. saya Zie Madini. Gadis berasal dari Kuching, Sarawak. I am a mixblooded girl. Half Malay, half iban ^_- Lahir pada tahun 12/8/1984... thats make me 31 years old skrg. Ouchhh! tua sudah...HAHA. Oh ya, dah pun married on 11/11/11. Mama kepada Muhamad Mikail, lahir pd 30.8.12
View my complete profile

Designed by Miss Rinda | Inspirated by Cebong Ipiet | Image by DragonArtz | Author by YOUR NAME :)