Followers

Thursday, January 8, 2015

Makan Tengah Hari Dengan Yang Tersayang

Posted by Zie Madini |

Balik je dari klinik, dah nak tengah hari. So kira brunch lah ni ea. Hehe. Emak ajak makan kat Secret Recipe. Dia nak makan Thai Fried Rice. 






Ceaaa...tgk lagak Mikail tu uols. Kekonon dia pilih menu dia sendiri ler tu. Hehehe






Inilah dia the best ever Thai Fried Rice. Kegemaran Zie dan emak. So wajib zie pun order yg ini gak. Sambal belacan dia...perhhhhh! nangis ow. Meleleh hingus kau makan. Seriously...pedas. Tapi sedap giler :D





Ni plak sherpherd Pie untuk Mikail. Jadi anak mat salleh kooo anak zie uols. Lunch pie je. hehehe.





Muka teruja nak makan tp mama dia nak suruh posing dulu dengan pie dia. Hahaha. Sorry anak ku...adat beremakkan blogger. Lalalala....







Lepas makan bawa Mikail jalan jalan tawaf The Spring. Bawa dia main kat playground ToyRus gak. Yang jadi mikail emak. Zie sibuk pilih hot wheels kat dlm...hehe. Tu yg takde snap gambar mikail tgh main kat playground...






Penat jalan jalan...masa utk balik rumah :D Penat kooo jalan bertiga dgn mikail takde husband. Sbb mikail asyik mintak di gendong je. Kalau papa dia ada, memang tugas dia lah yg gendong. Hehe








0 comments:

 

About Me

My Photo
Zie Madini
Salam uols. saya Zie Madini. Gadis berasal dari Kuching, Sarawak. I am a mixblooded girl. Half Malay, half iban ^_- Lahir pada tahun 12/8/1984... thats make me 31 years old skrg. Ouchhh! tua sudah...HAHA. Oh ya, dah pun married on 11/11/11. Mama kepada Muhamad Mikail, lahir pd 30.8.12
View my complete profile

Designed by Miss Rinda | Inspirated by Cebong Ipiet | Image by DragonArtz | Author by YOUR NAME :)