Followers

Wednesday, July 15, 2015

Rambut Raya Mikail

Posted by Zie Madini |





Hehehe...duduk diam² je dia masa papa dia guntingkan rambut dia. Sebelum papa dia nak guntingkan rambut dia... kau tak tengok mikail uols. Excited bukan main lagi. Tak henti² gtaw kat Zie dia nak gunting rmbut kejap lagi...haha.

...kalau weols yg guntingkan, hendak dia. Cuba pi bawa dia ke kedai gunting. Kau nak tgk dia buat drama menangis dia. Hahahaha.





Tadaaa!!! Rambut Raya saya, kata mikail kekononnya. Hehehe. Semakin hensem anak mama ni taw...hikss. Opss, puji anak sendiri ler plak. Haha. Ye lah... kalau nak tunggu uols puji anak zie, lambat. Baik sendiri yg puji.

...hensem ke, tak hensem ke anak Zie... tetap gak hensem dan comel di mata zie ^_^



0 comments:

 

About Me

My Photo
Zie Madini
Salam uols. saya Zie Madini. Gadis berasal dari Kuching, Sarawak. I am a mixblooded girl. Half Malay, half iban ^_- Lahir pada tahun 12/8/1984... thats make me 31 years old skrg. Ouchhh! tua sudah...HAHA. Oh ya, dah pun married on 11/11/11. Mama kepada Muhamad Mikail, lahir pd 30.8.12
View my complete profile

Designed by Miss Rinda | Inspirated by Cebong Ipiet | Image by DragonArtz | Author by YOUR NAME :)