Followers

Friday, April 11, 2014

Macam Tak Berkurangan Je Keadaan Baby Mikail :(

Posted by Zie Madini |

Kau tgk tu uols...dia tido dan bernafas melalui mulut. Tu yg tido dia ternganga je tu. Ramai yg cadangkan  kat zie agar zie sedut hingus dia...utk selsema dia cepat sembuh. Nampak gayanya...terpaksa gak zie ketepikan rasa geli tu...dah sedut demi kesihatan Mikail...




Akhirnya...dapat dia gak tido dgn mulut tertutup mcm biasa. Tp flu still ada la. Tentang batuk dia plak...still ada lg koo uols. Mcm takde berkurangan pun :( Risau zie dgn batok dia. Kakak zie kata...tunggu 2 - 3 hari lg. If still gitu gak...

...terpaksa bawa ke specialist khas utk budak-budak. Seriously uols...kalaulah boleh zie ambil sakit dia tu, akan zie ambil. Biar zie yg sakit...jgn dia... :(






0 comments:

 

About Me

My Photo
Zie Madini
Salam uols. saya Zie Madini. Gadis berasal dari Kuching, Sarawak. I am a mixblooded girl. Half Malay, half iban ^_- Lahir pada tahun 12/8/1984... thats make me 31 years old skrg. Ouchhh! tua sudah...HAHA. Oh ya, dah pun married on 11/11/11. Mama kepada Muhamad Mikail, lahir pd 30.8.12
View my complete profile

Designed by Miss Rinda | Inspirated by Cebong Ipiet | Image by DragonArtz | Author by YOUR NAME :)