Followers

Friday, April 11, 2014

Mama dan Baby Mikail

Posted by Zie Madini |



Assalammualaikum dan hai kawan-kawan blog mama. Ni mama Mikail tgh sibuk ajak Mikail bercamwhoring ni, pakcik makcik. Sibuk Mikail nak tido, sibuk plak mama nak bergambar bagai...haishhh. Leceh arrr....

...Ni Mikail tgh ngantok ni taw. Masa ni mama baru balik dari majlis perkahwinan Aunty Wawa.




Ni Mikail tgh mengeliat ni. Silau mata kena cahaya dari luar. Nak tido arrr mama...pleaseeee.




Adeh! double chin seyyy Mikail. Ini semua gara-gara susu mama dan susu anmum ni. Terus bam bam jadi Mikail di buatnya...hehehehe




 

Inilah dia dinamakan kasih sayang antara ibu dan anak...hehe. Mikail sukaaa sgt mama cium dahi Mikail taw, pakcik makcik. Terasa sgttttt di sayangi. Nak cium mama gak...tp tak sampai. Tu yg mulut muncung tue...hehehe.




P/s:
Kekonon baby Mikail
ler yg tulis entry ni..hehe.
Larikkssss....





0 comments:

 

About Me

My Photo
Zie Madini
Salam uols. saya Zie Madini. Gadis berasal dari Kuching, Sarawak. I am a mixblooded girl. Half Malay, half iban ^_- Lahir pada tahun 12/8/1984... thats make me 31 years old skrg. Ouchhh! tua sudah...HAHA. Oh ya, dah pun married on 11/11/11. Mama kepada Muhamad Mikail, lahir pd 30.8.12
View my complete profile

Designed by Miss Rinda | Inspirated by Cebong Ipiet | Image by DragonArtz | Author by YOUR NAME :)