Followers

Friday, April 11, 2014

Selimut Tampung Seribu Buat Mikail Dari Nenek Dia :)

Posted by Zie Madini |



Alolololo....rajin je nenek dia (emak kpd suami) jahitkan selimut tampung seribu buat Mikail taw uols. Cantik dan kemas je jahitan emak mentua zie ni. Sgt rajin dia buat. 

..meh tgk si model kecik mengayakan selimut tampung seribu ni...hehe

::
::
::
::
::
::
::




Comel je Mikail di balut selimut tu. So Mikail...cakap apa kat nenek??? Cakap terima kasih nenek, ek syg. Ceaa...mcm lah anak kau tu dh reti bercakap, zie oiiii. hehehe :P Ehemmm...semakin besar, semakin comel ler plak aku tgk anak aku ni weh...

...hahahaha. tu dia! ayattt...haha. Larikssss!












Blog Pilihan Entry Ini :) 
:::::: ::::::
BLACKRIBBON CLOSET
-- Click SINI!!! Tempat mejual handbag,
tops, jacket, perfumes, dress dan byk lagi.
Lawa-lawa taw. Jom shopping!

:: (nak being featured in this section? 
Jadilah salah seorg drdp pengiklan zie :) 
Click ----> Here! utk lihat pakej ::







Zie MadinCopyright©

0 comments:

 

About Me

My Photo
Zie Madini
Salam uols. saya Zie Madini. Gadis berasal dari Kuching, Sarawak. I am a mixblooded girl. Half Malay, half iban ^_- Lahir pada tahun 12/8/1984... thats make me 31 years old skrg. Ouchhh! tua sudah...HAHA. Oh ya, dah pun married on 11/11/11. Mama kepada Muhamad Mikail, lahir pd 30.8.12
View my complete profile

Designed by Miss Rinda | Inspirated by Cebong Ipiet | Image by DragonArtz | Author by YOUR NAME :)